Levele mobów
Levele mobów zostają przypisane poziomy mobom, które pojawiają się na twoim serwerze. To tylko wygenerowana liczba, która może być różna dla każdego pojedynczego moba.
  • Poziom moba dyktuje jego siłę, jeśli chodzi o zdrowie, prędkość ruchu, obrażenia od ataku i różne inne atrybuty. Im wyższy poziom, tym są silniejsze.
  • Oferujemy różne "strategie" generowania poziomów, które automatycznie sprawiają, że nowo pojawiające się moby na twoim serwerze otrzymują poziom zgodnie z własną formułą każdej strategii.
  • Oto strategie, które oferuje najnowsza wersja:
  • Weighted Random Leveling (używany domyślnie) generuje losowe liczby dla poziomów mobów, chociaż sprawia, że ​​wyższe wartości są mniej powszechne.
  • Poziomowanie graczy generuje poziomy dla pobliskich mobów na podstawie dowolnego symbolu zastępczego PlaceholderAPI dla wszystkich graczy znajdujących się w pobliżu potworów. Oznacza to, że możesz korzystać z poziomu EcoSkills, mcMMO Aurelium Skills itp., czasu gry i znacznie więcej!
  • Odległość od poziomu odradzania generuje wartości na podstawie pozycji odradzania się moba w stosunku do punktu odrodzenia. Im dalej od punktu odrodzenia jest mob, tym wyższy poziom.
  • Poziomowanie współrzędnych Y generuje wartości w oparciu o współrzędną Y moba, kiedy się odradza. Możesz sprawić, że każdy mob, który znajduje się głębiej niż poziom morza, będzie miał wyższy poziom, co przyniesie dodatkowe trudności mieszkańcom jaskini.
  • Blended Leveling jest kombinacją Distance from Spawn i Y-Coordinate Levelling, co sprawia, że ​​moby są trudniejsze im dalej od spawnu i głębiej idziesz.
  • Funkcja Time of Day Leveling wykorzystuje formułę, która sprawia, że ​​moby mają wyższe poziomy w określonych porach dnia Minecrafta.
Copy link