AxolotlMC.pl - docs
Search…
⌃K

Alkohole

brewery
Brewery to dodatek dla alternatywnego procesu warzenia, w tym mikstur alkoholowych.
W przeciwieństwie do vanilla Minecraft nie jest to tak proste, jak dodanie składnika do stojaka do parzenia i czekanie, aż się skończy. W zależności od Receptury cały proces może być trudny i czasochłonny. Niektóre przepisy mogą wymagać dużej precyzji, jeśli chodzi o składniki lub jakikolwiek inny etap procesu. Jeśli jeden krok nie był wystarczająco dobry, jakość mikstur może ucierpieć, prowadząc do skutków ubocznych, takich jak zły alkohol i inne toksyny. W zależności od Receptury niektóre Kroki mogą nie być potrzebne, poniższa instrukcja opisuje typową procedurę parzenia.
FERMENTOWANIE: Krok pierwszy polega na Fermentacji świeżych składników.
  1. 1.
    Umieść kocioł nad ogniem lub innym źródłem ciepła
  2. 2.
    Napełnij go wodą
  3. 3.
    Dodaj składniki prawym przyciskiem myszy
  4. 4.
    Poczekaj kilka minut, aż fermentują
  5. 5.
    Napełnij szklane butelki
Ps. Użyj zegara na kociołku, jeśli chcesz wiedzieć, o której godzinie składniki fermentowały. DESTYLACJA: Niektóre przepisy nie wymagają destylacji.
  1. 1.
    Włóż butelkę z fermentem do stojaka do parzenia
  2. 2.
    Umieść pył z kamienia jarzeniowego jako filtr na górze stojaka do parzenia (filtr nie zostanie zużyty)
BECZKI (starzenie się): Do starzenia potrzebna jest beczka. Beczka Minecraft | 6 slotów Począwszy od 1.14 Minecraft-Barrel może być używany do starzenia kilku naparów. Po prostu wytwórz i umieść beczkę i włóż do niej wywary.
Możesz też budować większe beczki. Można je zbudować na dwa sposoby: Mała beczka | 9 slotów Użyj 8 drewnianych schodów, aby zbudować kształt beczki. Umieść znak w prawym dolnym rogu i napisz „Barrel” w górnym wierszu:
Powinien pojawić się komunikat „Beczka utworzona”. Duża beczka | 27 slotów Użyj 5 płotów, 16 drewnianych schodów i 18 drewnianych desek, aby zbudować kształt beczki. Dołącz Czop (Płot) i Znak z napisem „Barrel”:
Powinien pojawić się komunikat „Beczka utworzona” Możesz usunąć Znak z Dużej Beczki po jego utworzeniu. Otwórz beczkę, klikając na nią.
  • Włóż butelki do beczek na starzenie.
  • Na każdy Dzień Minecrafta piwa starzeją się o rok. (około)
  • W zależności od Receptury, Rodzaj drewna użytego do budowy beczki może wpłynąć na jakość leżakowanego Naparu.
  • Beczka Minecraft z vanilli jest zawsze z drewna dębowego.
PICIE: Ilość alkoholu w naparze zostanie dodana do gracza podczas picia. W zależności od jakości może to mieć różne skutki.
  • Gracz może nie być w stanie normalnie chodzić, będzie tkał, przez co chodzenie prosto będzie prawie niemożliwe
  • Efekty takie jak ślepota, dezorientacja, trucizna itp. występują
  • Czat będzie zmieniany w zależności od pijaństwa, wiele rzeczy, które piszą gracze może być niezrozumiałych, czasami wydaje się to bezsensowne
  • Czy alkohol jest szczególnie silny, może mieć działanie trujące
  • Po dużym wypiciu istnieje ryzyko wymiotów
  • Podczas wylogowania gracz może mieć trudności z dotarciem do swojej postaci, przez co niektóre logowania w krótkim czasie mogą zostać odrzucone
  • Po przepiciu gracz może zemdleć (Rozłączanie)
Brew Sealing - dla sklepów: Możesz po prostu przekazać stworzone napary innym graczom, a oni mogą nawet włożyć je z powrotem do beczki, aby dalej je starzeć. Ale większość wtyczek sklepowych wymaga, aby sprzedawane przedmioty były dokładnie takie same i tu właśnie pojawia się pieczęć. Wyobraź to sobie jak nałożenie pieczęci na butelkę.
  • Aby sprzedawać Brews za pomocą Shop-Plugins, musisz je zapieczętować za pomocą Tabeli Brew Sealing Table.
  • Jest wykonany z 2 butelek na 4 deskach
  • Umieszczenie naparu na stole do zapieczętowania spowoduje jego wyrównanie, czyniąc go równym innym naparom, które zostały uwarzone w podobny sposób.
  • Zapieczętowanych Brewów nie można dalej leżakować ani modyfikować i nie pokazują już swoich szczegółów
Wytrzeźwienie: Po wypiciu mija trochę czasu, zanim alkohol całkowicie zniknie. W tym czasie poziom alkoholu systematycznie spada.
  • Wylogowując się bardzo pijany, może się zdarzyć, że jeśli gracz zaloguje się ponownie po pewnym czasie, może znaleźć się w zupełnie nieznanym Miejscu pośrodku pustkowia, nie mając pojęcia, jak się tam dostał.
  • Ale jeśli zaloguje się ponownie po kilku godzinach lub następnego ranka, znajdzie się w /domu, znowu bez żadnych wspomnień.
  • Również jeśli Alkohol nie był najlepszej jakości, gracz może spotkać się z jakimś złym rodzajem kaca (powolność i głód).